Mielenterveysviikolla teemana hyvinvointi

Mielenterveysviikolla teemana hyvinvointi

Mielentervesyviikon tunnelmia Klubitalon Instasta poimittuna:

Siemenet ja pähkinät ovat hyviä rasvan lähteitä. Tiesitkö, että aivojen kuivapainosta on noin 60% rasvaa? Muista siis ruokkia myös aivojasi. Kuvassa cashew-pähkinää, chian-siemeniä, mantelilastuja, auringonkukan- ja kurpitsan siemeniä sekä hampunsiemeniä.

Screenshot_2018-11-27 suvimaenklubitalo sanoo Instagramissa “Kalaa pitäisi syödä pari kertaa viikossa Torstaisin meillä Su[...](2)

Lounaana salaattibuffa jolla suositeltu puoli kiloa kasviksia päivässä melkein jo toteutui.

Screenshot_2018-11-27 suvimaenklubitalo sanoo Instagramissa “Kalaa pitäisi syödä pari kertaa viikossa Torstaisin meillä Su[...](3)

 

Kalaa pitäisi syödä pari kertaa viikossa. Torstaisin meillä Suvimäellä on kalaruokapäivä, eli silloin täällä lounastamalla saat jo yhden kalapäivän viikkosi. Tänään tarjolla oli Janssoninkiusausta.

Screenshot_2018-11-27 suvimaenklubitalo sanoo Instagramissa “Kalaa pitäisi syödä pari kertaa viikossa Torstaisin meillä Su[...]

Perjantaina pidettiin huolta mielen hyvinvoinnista hartioita hieromalla ja Tove Janssonin satua kuunnellen.

Screenshot_2018-11-27 suvimaenklubitalo sanoo Instagramissa “Perjantaina pidettiin huolta mielen hyvinvoinnista hartioita [...]

 

Vastaisku kaamokselle! Kotimaiset marjat ovat mitä parhainta superfoodia. Meillä Suvimäellä näitä vitamiinipommeja käytetään mm. välipalarahkassa ja pannukakun päällä. Miten sinä tykkäät syödä marjoja?

Screenshot_2018-11-27 suvimaenklubitalo sanoo Instagramissa “Kalaa pitäisi syödä pari kertaa viikossa Torstaisin meillä Su[...](1)

 

Sanomalehti #keskisuomalainen tänään 27.11. – ’Meidän juttu’ Suvimäen Klubitalon aamiaiselta. Hyvä ruoka tuottaa hyvää mieltä! 😊

Screenshot_2018-11-27 suvimaenklubitalo sanoo Instagramissa “Kalaa pitäisi syödä pari kertaa viikossa Torstaisin meillä Su[...](4)